Onze support strategie

07 maart 2009

Onze support strategie

Goed doen voor iedereen is niet eenvoudig. Dat kan gelden als een opener, niet ? Soms hebben bepaalde keuzes rond technologie of infrastructuur immers een impact op u als klant. De keuzes die we recent hebben gemaakt, vragen van ons een aantal extra aanpassingen. We zijn er ons echter terdege van bewust dat onze keuzes de voor u vertrouwde manier van werken evenmin onaangeroerd laat.

Tot op vandaag echter hebben we enkel positieve echo’s van onze klanten mogen ontvangen. Dat doet ons deugd. Want een dergelijke grondige reorganisatie houdt uiteraard risico’s in. En daarom herhalen we het tot vervelens toe: heeft u adviezen of vragen, laat het ons dan gerust weten. We beloven niet de hemel, maar zetten ons schrap dat we u zo goed als mogelijk verzorgen, zodat u zich helemaal thuis kan voelen binnen Sio Hosting. Dit engagement hebben we trouwens ook neergeschreven in onze support belofte.

Via onze website houden we u op de hoogte van onze aanpassingen en kan u ten allen tijde alle beschikbare informatie raadplegen. Uw eigen vragen zullen gestockeerd worden in een gepersonaliseerd support systeem. Via uw persoonlijke login zal u de status ervan kunnen opvolgen en een historiek van al uw vragen kunnen bekijken.

  • Berichten

    03

    mei

    2017

    Nieuwe website voor Siohosting

    Onze eigen Siohosting website was toe aan een opfrissing. En daar hebben we graag werk […]

    03

    feb

    2017

    Grote kwetsbaarheid in WordPress

    WordPress, een van de vaakst gebruikte CMS systemen ter wereld wereld, heeft een nieuwe versie […]

    23

    dec

    2016

    SSL certificaten verplicht voor google chrome vanaf 2017

    Vanaf 1 januari 2017 zal google Chrome (de webbrowser die de meeste onder ons gebruiken […]

  • Dank voor de snelle service

    Tevreden over de dienstverlening

    Bedankt voor de goede service

  • Indien de login niet werkt op deze manier, kan je via volgende link inloggen: www.siomail.be