Servers

Servicebeheer server (SLA)

Afhankelijk van de configuratie van uw VPS en de gewenste betrokkenheid kunt u kiezen uit de volgende drie serviceniveau's. Voor bijzondere situaties kunnen wij aparte afspraken maken.

Vooral bij bedrijfskritische toepassingen of servers waar een snelle interventie en uptime vereist is raden we aan om hiervan gebruik te maken.

Uurtarieven

Onze kantooruren zijn van 9.00 tot 19.00 van maandag tot vrijdag

Geplande activiteiten binnen kantooruren € 60 / uur
Ongeplande activiteiten binnen kantooruren € 75 / uur
Ongeplande activiteiten buiten kantooruren € 90 tot € 120 / uur

Serviceniveau

Standaard serviceniveau

inbegrepen

  • Inrichting naar tevredenheid
  • Updates
  • Herstarten bij hardwareproblemen
  • Advies

Serviceniveau 2 (full)

€ 49,95/maand

  • Uitgebreide monitoring
  • Verbetering van de configuratie
  • 2 uur systeembeheer per maand

Serviceniveau 2 (light)

€ 25,00/maand

  • half uur systeembeheer per maand

VPS Server interface

Voor onze klanten met een eigen server bieden we een interface aan waarmee het gebruik van de server kan opgevolgd worden. Bovendien kan je hiermee niet enkel monitoren, maar een reboot geven of zelfs een volledige herinstallatie uitvoeren.
Deze tool geeft ook de mogelijkheid om een reeks statistieken van uw server te bekijken.

VPS Serverinterface
  • Dank voor de snelle service

    Tevreden over de dienstverlening

    Bedankt voor de goede service

  • Indien de login niet werkt op deze manier, kan je via volgende link inloggen: www.siomail.be