FAQ

Aanpassingen aan de website zijn niet meteen zichtbaar. Wat kan de oorzaak zijn?

Alvorens een aanpassing zichtbaar is dien je het cache-geheugen leeg te maken. Dit is een opslagplaats waarin gegevens tijdelijk worden opgeslagen om snelle toegang mogelijk te maken. 

Cachegeheugen leegmaken

Internet Explorer

alle geopende browservensters afsluiten - Klik op extra in de menubalk - Klik op Internetopties - Klik op tabblad Algemeen - Klik bestanden verwijderen onder de sectie tijdelijke internetbestanden - Klik op OK

Je kan dit ook uitvoeren via de snelkoppeling ctrl-shift-del (samen klikken).

Firefox voor PCs:

alle geopende browservensters afsluiten - in de menubalk op Edit (Bewerken) klikken - in het menu Edit (Bewerken) op Preferences (voorkeuren) klikken - het menu Advanced (Geavanceerd) uitklappen via plusteken - klik op cache en vervolgens op clear 

Je kan dit ook uitvoeren via de snelkoppeling ctrl-shift-del (samen klikken).

Firefox voor Macs:

alle geopende browservensters afsluiten - op het menu Firefox Voorkeuren selecteren - Klik op het tabblad Privacy - Klik op Nu opruimen (Verwijder alleen de cache)

Mozilla:

alle geopende browservensters afsluiten - menu Edit (Bewerken) en selecteer Preferences (Voorkeuren) - Klik op de + naast Advanced (Geavanceerd)- Selecteer Cache (Cachegeheugen) onder Advanced (Geavanceerd) - Klik op Clear Cache (Cachegeheugen wissen) en nadien op OK

Je kan dit ook uitvoeren via de snelkoppeling ctrl-shift-del (samen klikken).

Netscape:

alle geopende browservensters afsluiten - menu Edit (Bewerken) en selecteer Preferences (Voorkeuren) - Klik op de + naast Advanced (Geavanceerd)- Selecteer Cache (Cachegeheugen) onder Advanced (Geavanceerd) - Klik op Clear Cache (Cachegeheugen wissen) en nadien op OK

Je kan dit ook uitvoeren via de snelkoppeling ctrl-shift-del (samen klikken).

Safari:

alle geopende browservensters afsluiten - Open het menu Safari - Selecteer Verwijder cachebestanden - Klik op Verwijder in het dialoogvenster

 
Google Chrome:

Klik op de werkbalk van de browser op het pictogram met de moersleutel - Tools - Selecteer Clear browsing data (Browsegegevens wissen) - Klik op Clear browsing data (Browsegegevens wissen)

Je kan dit ook uitvoeren via de snelkoppeling ctrl-shift-del (samen klikken).

Opera

Klik in de menubalk van Opera op Edit (Bewerken) - in het menu File (Bestand) op Preferences (Voorkeuren) aanduiden - History and Cache (Geschiedenis en cache) aanduiden - klik op Cache en vervolgens op OK

Terug naar FAQ

Dank voor de snelle service

Tevreden over de dienstverlening

Bedankt voor de goede service

Indien de login niet werkt op deze manier, kan je via volgende link inloggen: www.siomail.be