Klantensysteem Home > Kennisbank > Email > Ik krijg in outlook mijn mails niet binnen en deze vraagt me steeds opnieuw mijn paswoord


Ik krijg in outlook mijn mails niet binnen en deze vraagt me steeds opnieuw mijn paswoord




Wanneer te dikwijls na elkaar getracht wordt in te loggen met foutieve gegevens, zij het op de webmail of via een lokale e-mailclient, gaat de server ervan uit dat er een zogeheten Brute Force Attack plaatsvindt en wordt de Brute Force Protection geactiveerd. Na een kwartiertje wordt deze pbescherming automatisch opgeheven. Wanneer je gedurende dit kwartier blijft trachten in te loggen (bijvoorbeeld via ftp of, voor de mail, via een lokale e-mailclient) wordt de duur van de protectie telkens verlengd.
Indien uw account om een of andere reden snel dient vrijgegeven te worden, kunnen wij op eenvoudig verzoek de protectie manueel opheffen.



Was dit antwoord nuttig?

Aan favorieten toevoegen Aan favorieten toevoegen    Print dit artikel Print dit artikel

Lees ook

Powered by WHMCompleteSolution